Par reči sa selektorom nakon predstave
- Ja ovu predstavu obožavam, gledao sam je dva puta - jedanput kad sam je izabrao i naravno sada. Ta predstava, koliko god to ne izgledalo na prvi pogled, zapravo nas uvodi u temu ovogodišnjeg festivala, jer to jeste predstava koja govori o tome da je ples i fizički rad, pa i trošenje. Takođe i kako se u savremenom svetu vrši neka vrsta dehijerarhizacije pozicija, da je to jedan kolektivni rad gde svi donose svoje materijale, da nema koreografa koji je bog i postavlja tu neku svoju zamisao a ostali robovi koji to moraju da realizuju, nego su svi ravnopravni, svi ulaze sa svojim ličnim materijalima, ličnim biografijama i godinama, i stvaraju na kraju posle puno pokušaja, puno napora, koliko god bili različiti, jedno zajedničko i jedinstveno delo. Mene je iskreno oduševila reakcija beogradske publike. Iskreno, malo sam se pribojavao jer je ovo visokokonceptualni ples, ovo je najveće dostignuće modernog plesa, jedan od najnovijidž trendova, pa nisam znao kako će publika reagovati. Ali mislim da je ona tako dobro reagovala, zato što ova predstava nosi jednu jako snažnu emociju, da mi možemo da se identifikujemo sa tim trudom, radom, naporima, neuspesima koji su neminovni u svakom poslu, da bi se do određenog rezultata došlo.
Anketa publike
- Samo mogu da kažem da je ova predstava brutalna. Sve mi se dopalo, i muzika, i odabir igrača na sceni. Sama koreografija i priča predstave prosto me je oduvala.
Katarina Bućić, profesionalna igračica savremene igre
- Muzikalan, precizan, pametan i kreativni koreografski koncept sa fantastičnim izvođačima koji su matematički tačno izneli celu predstavu. Uzbudljivo, raznovrsno i upečatljivo pozorišno iskustvo.
Milica Cerović, koreografkinja
- Jednostavno, pametno, jako. Posebno je uzbudljivo što predstavu izvode plesači različite dobi i izvođačkog iskustva. Nesavršena tela u savršenoj koreografiji u nastajanju. Mislim nesavršena plesačka tela koja su zapravo savršena u svom izrazu.
Damjan Kecojević, glumac
- Fantastičan doživljaj! Mislim da će, nakon ovakvog, ovako snažnog scenskog doživljaja utisci tek navirati! Nestvarno poklapanje tonova i pokreta... energija! Fantastična raznolikost igrača na sceni. Ako pozorište treba da predstavi život, ova predstava, ova igra ga je sjajno prikazala u svoj svojoj i njegovoj disharmoniji, harmoniji, različitosti, energičnosti, nastajanju i nestajanju... Ako biste me sutra pitali, mogla bih, vrlo verovatno, da kažem još mnogo više!
Vanda Kučera, VP Corporate Affairs, I&F Grupa
- Predstava drži pažnju do kraja, tačnije, slobodno mogu reći, do poslednjeg takta muzike. Posvećenost igrača, njihovo „davanje“ izaziva divljenje. Materijalizacija muzike ostvarena kroz ponavljanje pokreta je zadivljujuća i siguran sam da je svako od nas, nemih „nepokretnih“ posmatrača u publici u nekom trenutku pokretima nekog dela svoga dela simbolično uzeo učešće. Mislim da je predstava najbolji odgovor „autoru“ od koga je pozajmljen naziv predstave. Verovatno je nikad neće videte na daskama, moguće je da će je videte na svojim ulicama“
Radiša Kričak, Communication Manager Two Rivers
- Predstava je odlična, ako bismo izuzeli tekst koji je objavljen. Mislim da je to stavka koja nije bila primerena.
Nada Turudija, inženjer elektrotehnike
- Predstava je bila fantastična. Performeri izuzetno precizni u izvedbi. Koreografski materijal izuzetno lep, jako muzikalan koreograf, kompozicija je bila odlična. Sve je bilo na mestu počevši od trajanja, pa sve do vizuala, kompletne ideje i poruke koju je predstava poslala. Jednom rečju, divno.
Branko Mitrović, plesač
- Ja sam potpuno oduševljena! Dugo nešto interesantnije, lepše, dinamičnije, zabavnije nisam gledala…eto, potpuno sam oduševljena.
Divna arhitekta
- Čini mi se da je prelepo i njima i nama…nekako sam puštala sebe da mi se pažnja kreće slobodno, pa se nisam opterećivala time da li sam sad nešto propustila ili ne.
Maja Šuša, glumica