Гран при „Мира Траиловић” за најбољу представу у целини
Први гран при додељује се храбром, страственом и јединственом истраживању основних питања позоришта у садашњем тренутку, које сеже и у прошлост и у будућност, и које нам дивљом енергијом поставља четворо изванредних мислилаца, аутора, извођача. Они нас позивају на узбудљиво и ризично путовање кроз самоспознају, конфликте, успомене, призоре, песме и митове, водећи нас ка различитим позоришним просторима и формама, и које се завршава свечаношћу која слави заједништво и наше људско несавршенство.
Честитамо представи СОЛО Нине Рајић Крањац, Наташи Кесер, Бенјамину Крнетићу, Марку Мандићу и осталим члановима уметничког тима.
Други гран при додељује се уметнички, мајсторски уобличеној експлозији слободе и бунтовништва. Ова представа комбинује широк спектар позоришних и плесних језика, градећи комплексну и вишеслојну драматургију која је истовремено политичка и поетична. Она нас подстиче на тријумфални протест у ком сваки појединац користи свој лични простор уз саосећање са другима.
Честитамо представи СВАКИ ПОКУШАЈ ЋЕ СЕ ЗАВРШИТИ СКРШЕНИМ ТЕЛИМА И СЛОМЉЕНИМ КОСТИМА Јана Мартенса, Грип и Денс он ансамблу и целом уметничком тиму.
Специјална награда „Јован Ћирилов“, за изузетан допринос позоришној уметности, додељује се представи која нас води ка несагледивим димензијама минималистичког натурализма. Представа балансира на танкој линији између реалности и фикције, између бивања и глуме. Пажљиво режирана, глумљена, дизајнирана и написана, ова прича нас отвара ка емпатији за ону сферу људског постојања која се често превиђа или игнорише. Представа доноси болно искуство без олакшања.
Честитамо представи ЉУБАВ Александера Зелдина, фантастичном ансамблу и уметничком тиму.
Награда листа Политика додељена је представи СВАКИ ПОКУШАЈ ЋЕ СЕ ЗАВРШИТИ СКРШЕНИМ ТЕЛИМА И СЛОМЉЕНИМ КОСТИМА Јана Мартенса.
„Сценска игра кореографа Јана Мартенса пршти од осећајности и естетизације, опчињавајућа је и маштовито разиграна. Карактерише је грчевита борба између стега и ослобађања, између спутаности и експлозије слободе. Реч је о кореографији жестине коју води енергична и силовита музика савременог пољског композитора Хенрика Миколаја Горецког. У представи су посебно снажне плесно-драмске сцене, када играчи у тишини, одлучно и репетативно, ходају у кругу, упорно пратећи смисао дирљивих поетских речи, одраза батргања у савременом свету”, гласи образложење Политикиног жирија.
Награду публике добила је представа Свет без жена Маје Пелевић и Олге Димитријевић.